Het is heel simpel, u scant en wij doen de rest.

Gedaan met tijdverlies en over en weer te zeulen met kaften en dozen vol bonnetjes.
Yuki biedt je de mogelijkheid om via je scanner, email, smartphone of via dropbox eenvoudig en op ieder moment al je documenten door te sturen.
Het cloud-based platform heeft tevens het voordeel dat je al je documenten overal en op elk toestel snel kan raadplegen.

Yuki

Yuki

Slimme documentherkenning

Nadat je de facturen, documenten en bonnetjes hebt aangeleverd worden deze door Yuki een eerste keer verwerkt. Door middel van tekstherkenning worden deze documenten geanalyseerd maar ook genterpreteerd. Zo kan je administratie op zeer korte termijn verwerkt worden.

Meer hoeft u niet te doen

Na een initile verwerking door Yuki, controleert n van onze medewerkers het resultaat en corrigeert indien nodig. Op deze manier zal er altijd een persoon de juiste interpretatie aan de transactie kunnen geven. Je banktransacties worden dagelijks verwerkt waardoor je snel een overzicht krijgt welke facturen je nog dient aan te leveren.

Yuki

Dashboard Yuki

Realtime?

Naast het digitaal archief waar je al je documenten kan terugvinden beschik je tevens over een dashboard met realtime operationele informatie.
Met 1 klik krijg je het overzicht van je openstaande leverenciers en klanten.
Maar ook alle personeelskosten, omzet, bedrijfsresultaten, banksaldo en een lijst met te betalen facturen zijn snel een eenvoudig terug te vinden.

Interesse in een demo? laat even uw gegevens achter en we contacteren u zo snel mogelijk!

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht